קרטון למעבר דירה

תוכן עניינים

קרטונים למעבר דירה, אצלנו תכלו להשיג מגוון רחב מאוד של קרטונים למעבר דירה, החל מקרטונים רגילים, דרך גלילי קרטון ועד קופסאות קרטון לארכיב.

התקשרו עוד היום לטלפון: 03-5465684 ונציגנו ישמחו לענות לכל שאלה ולביצוע ההזמנה. אצלנו המחירים הכי זולים בארץ! משלוחים לכל רחבי הארץ.

הנציגים שלנו ישמחו לעזור לכם ולספר לכם על כל האפשרויות העומדות בפניכם, החל מגדלים שונים של קרטונים שקיימים במלאי, דרך גלילי קרטון גלי ועד אביזרים נוספים כגון סרטי הדבקה לסגירת הקרטונים, אצלנו תמצאו שירות, מוצרים, זמינות ומחיר הכי טובים בארץ.

טיפים לבחירת קרטונים למעבר דירה:

תבחרו קרטונים שונים לדברים כבדים ולדברים קלים, קרטונים לדברים כבדים יהיו עבים יותר ובד"כ יסגרו על דבק חזק יותר.

בחרו קרטונים קטנים יותר עבור מוצרים/ציוד שאתם מתכננים להוביל לבד בעזרת הרכב הפרטי שלכם, לא כל קרטון יכנס לכם ברכב הפרטי, מה שבמשאית ההובלה לא יהיה בעיה אצלכם עלול לא להיכנס.

תקנו גליל קרטון גלי, ייעודו העיקרי של הקרטון הוא להוות חוצץ בין פלטות עץ אותם אוגדים ביחד, לעיתים בגלל תזוזות כאלה ואחרות ומסיבות רבות הפלטות עלולות להישרט, גליל קרטון גלי שמניחים בין הפלטות ישמור על הפלטות משריטות.

לא קשור באופן ישיר לקרטונים אבל, מומלץ להזמין יחד עם הקטונים קלקר במבות, את הקרטונים בעלי הציוד השביר/העדין, נמצא בקלקר במבות לשמירה על המוצרים.

מוצרים נוספים שיכולים לסייע לכם:

  • סרט דבק PVC – מדובר מוצר בעל חוזק הדבקה, עמיד ואיכותי מאוד המשמש לסגירה מושלמת לארגזים כבדים.
  • סרט דבק PVC "שביר" – מוצר חשוב בעת סגירת קרטונים עם מוצרים מזכוכית, חרסינה או כל מוצר עדין אחר, הכיתוב "שביר" מזהיר את המובילים שיש בארגז מוצר שביר ושיש להתנהג עם הארגז הזה בזהירות רבה.
  • סכין יפני – מוצר שהוא חובה בעת אריזה לחיתוך חלק ומדויק של סרטי הדבקה, ניילון סטרץ ועוד.
  • גליל ניילון בועות – המכונה פץפץ מוצר מעולה לעיטוף מוצרים עדינים או שבירים, המוצר עשוי מיריעות ניילון בועות מוצר גמיש וחזק.

חברת packaging-products משווקת מגוון רחב של מוצרי אריזה למעבר דירה במחירים הכי זולים בארץ, אנו עושים משלוחים בכל הארץ ועד הבית, לקבלת הצעת מחיר או להזמנות צרו איתנו קשר בטלפון 03-5465684, נציגנו ישמחו לענות לכל שאלה ולביצוע הזמנה.

חומרי ומוצרי אריזה
חומרי ומוצרי אריזה

ניילון נצמד, סטרץ

Packaging Products תספק עבורכם ניילון נצמד (או סטרץ) לשימוש תעשייתי ופרטי בכמות ובאיכות ללא פשרות אצלנו תוכלו לרכשו ניילון נצמד לעיטוף משטחים גדולים, קרטונים ואריזות

להמשך קריאה »
חומרי ומוצרי אריזה
חומרי ומוצרי אריזה

ארגזים למעבר דירה

שיווק ארגזים למעבר דירה אנו מספקים ארגזים למעבר דירה מכל הסוגים והגדלים, אצלנו תקבלו את הארגזים למעבר דירה מהאיכות הטובה ביותר ובמחירים הכי זולים בארץ.

להמשך קריאה »
חומרי ומוצרי אריזה
חומרי ומוצרי אריזה

קרטונים לאריזה ועיטוף

חברת פקאגינג פרודוקט מספקת קרטונים בכל הסוגים והעובי לתעשייה ולמוסדות, אנו יכולים לספק לרוב מהיום למחר את כל סוגי הקרטון ברוב הגדלים והעובי הדרוש ללקוח.

להמשך קריאה »
חומרי ומוצרי אריזה
חומרי ומוצרי אריזה

נייר דבק איכותי לתעשייה

חברת פקאגינג פרודוקט מספקת נייר דבק לחברות ולתעשייה מכל הסוגים ובכל הגדלים והרוחב הדרוש כולל נייר דבק לחום, ניתן לקבל את רוב המוצרים בהספקה מידית

להמשך קריאה »
חומרי ומוצרי אריזה
חומרי ומוצרי אריזה

חומרי אריזה למעבר דירה

חברת packaging-products משווקת חומרי אריזה למעבר דירה במחירים הכי זולים בארץ, אצלנו תכלו למצוא את כל חומרי אריזה למעבר דירה, אנו עושים משלוחים בכל רחבי הארץ עד הבית. להזמנות או הצעות מחיר התקשרו עכשיו לטלפון : 03-54655684 ונציגנו ישמחו לענות על כל שאלה ולביצוע ההזמנה.

להמשך קריאה »
חומרי ומוצרי אריזה
חומרי ומוצרי אריזה

קלקר לאריזה בטוחה

חברת פקאגינג פרודוקט מספקת מוצרי קלקרים שונים בכל מיני גדלים וצורות לתעשייה ולספקים, אנו מספקים לוחות קלקר וקלקר בפתיתים מכל הסוגים: קלקר אנטי סטטי, קלקר

להמשך קריאה »

למה אנחנו?

יחסי אנוש מעולים

מוצרים תחת בקרת איכות

זמינות בכל הארץ

מגוון מוצרים רחב

רוצים שנציג יחזור אליכם?

מלאו את הטופס ואנחנו כבר מתקשרים: