קרטון למעבר דירה

תוכן עניינים

קרטונים למעבר דירה, אצלנו תכלו להשיג מגוון רחב מאוד של קרטונים למעבר דירה, החל מקרטונים רגילים, דרך גלילי קרטון ועד קופסאות קרטון לארכיב.

התקשרו עוד היום לטלפון: 03-5465684 ונציגנו ישמחו לענות לכל שאלה ולביצוע ההזמנה. אצלנו המחירים הכי זולים בארץ! משלוחים לכל רחבי הארץ.

הנציגים שלנו ישמחו לעזור לכם ולספר לכם על כל האפשרויות העומדות בפניכם, החל מגדלים שונים של קרטונים שקיימים במלאי, דרך גלילי קרטון גלי ועד אביזרים נוספים כגון סרטי הדבקה לסגירת הקרטונים, אצלנו תמצאו שירות, מוצרים, זמינות ומחיר הכי טובים בארץ.

טיפים לבחירת קרטונים למעבר דירה:

תבחרו קרטונים שונים לדברים כבדים ולדברים קלים, קרטונים לדברים כבדים יהיו עבים יותר ובד"כ יסגרו על דבק חזק יותר.

בחרו קרטונים קטנים יותר עבור מוצרים/ציוד שאתם מתכננים להוביל לבד בעזרת הרכב הפרטי שלכם, לא כל קרטון יכנס לכם ברכב הפרטי, מה שבמשאית ההובלה לא יהיה בעיה אצלכם עלול לא להיכנס.

תקנו גליל קרטון גלי, ייעודו העיקרי של הקרטון הוא להוות חוצץ בין פלטות עץ אותם אוגדים ביחד, לעיתים בגלל תזוזות כאלה ואחרות ומסיבות רבות הפלטות עלולות להישרט, גליל קרטון גלי שמניחים בין הפלטות ישמור על הפלטות משריטות.

לא קשור באופן ישיר לקרטונים אבל, מומלץ להזמין יחד עם הקטונים קלקר במבות, את הקרטונים בעלי הציוד השביר/העדין, נמצא בקלקר במבות לשמירה על המוצרים.

מוצרים נוספים שיכולים לסייע לכם:

  • סרט דבק PVC – מדובר מוצר בעל חוזק הדבקה, עמיד ואיכותי מאוד המשמש לסגירה מושלמת לארגזים כבדים.
  • סרט דבק PVC "שביר" – מוצר חשוב בעת סגירת קרטונים עם מוצרים מזכוכית, חרסינה או כל מוצר עדין אחר, הכיתוב "שביר" מזהיר את המובילים שיש בארגז מוצר שביר ושיש להתנהג עם הארגז הזה בזהירות רבה.
  • סכין יפני – מוצר שהוא חובה בעת אריזה לחיתוך חלק ומדויק של סרטי הדבקה, ניילון סטרץ ועוד.
  • גליל ניילון בועות – המכונה פץפץ מוצר מעולה לעיטוף מוצרים עדינים או שבירים, המוצר עשוי מיריעות ניילון בועות מוצר גמיש וחזק.

חברת packaging-products משווקת מגוון רחב של מוצרי אריזה למעבר דירה במחירים הכי זולים בארץ, אנו עושים משלוחים בכל הארץ ועד הבית, לקבלת הצעת מחיר או להזמנות צרו איתנו קשר בטלפון 03-5465684, נציגנו ישמחו לענות לכל שאלה ולביצוע הזמנה.

חומרי ומוצרי אריזה
חומרי ומוצרי אריזה

ניילון נצמד, סטרץ

Packaging Products תספק עבורכם ניילון נצמד (או סטרץ) לשימוש תעשייתי ופרטי בכמות ובאיכות ללא פשרות אצלנו תוכלו לרכשו ניילון נצמד לעיטוף משטחים גדולים, קרטונים ואריזות

להמשך קריאה »
חומרי ומוצרי אריזה
חומרי ומוצרי אריזה

סרטי הדבקה

פקאגינג פרודוקט מספקת מגוון רחב של סרטי הדבקה עם לוגו ובלי לוגו במגוון רחב של סוגים וחוזקים שונים לכל סוגי העסקים לפי צורכיהם, ניתן לקבל

להמשך קריאה »
חומרי ומוצרי אריזה
חומרי ומוצרי אריזה

נייר דבק איכותי לתעשייה

חברת פקאגינג פרודוקט מספקת נייר דבק לחברות ולתעשייה מכל הסוגים ובכל הגדלים והרוחב הדרוש כולל נייר דבק לחום, ניתן לקבל את רוב המוצרים בהספקה מידית

להמשך קריאה »
חומרי ומוצרי אריזה
חומרי ומוצרי אריזה

שקיות אריזה

פקאגינג פרודוקט מספקת מגוון רחב של שקיות לעסקים, למוסדות ולתעשייה החל משקיות גופיה וכלה בשקיות אנטי סטטי ופצפץ, ברשותנו יכולת לספק עבור ך שריות במגוון

להמשך קריאה »
חומרי ומוצרי אריזה
חומרי ומוצרי אריזה

מעטפות שילוח

בחברת פקאגינג פרודקטס ניתן למצוא מגוון רחב של מעטפות שילוח מסוגים שונים המיועדים למטרות השונות, ובמגוון גדלים לבחירתכם. חברתנו מתמקדת בייבוא מחו"ל ושיווק בארץ של

להמשך קריאה »

למה אנחנו?

יחסי אנוש מעולים

מוצרים תחת בקרת איכות

זמינות בכל הארץ

מגוון מוצרים רחב

רוצים שנציג יחזור אליכם?

מלאו את הטופס ואנחנו כבר מתקשרים: