נייר אריזה חום למעבר דירה

תוכן עניינים

נייר אריזה חום למעבר דירה ברוחב 70 או 100 סנטימטר, במחירים הכי זולים בארץ. אנו עושים משלוחים בכל הארץ, להזמנת נייר אריזה למעבר דירה צרו איתנו קשר עוד היום בטפלון: 03-5465684 ונציגנו ישמחו לענות לכל שאלה ולביצוע ההזמנה.

נייר אריזה חום למעבר דירה הוא מוצר חובה בזמן אריזת תכולת הבית לצורך עטיפת פריטים קטנים ובינוניים. נייר האריזה מהווה כחוצץ הפרדה ושמירת הפריטים משריטות ומכות העלולים לקרות בעת ההובלה.

זקוקים לנייר אריזה למעבר דירה? חברת packaging-products מספקת נייר אריזה למעבר דירה במחירים הכי זולים בארץ, להזמנות נייר אריזה למעבר דירה צרו איתנו קשר עוד היום בטלפון: 03-5465684 ונציגנו ישמחו לעזור ולענות לכל שאלה.

להבדיל מעיתונים אשר מכתימים את הכלים והידיים בגלל הדיו שאינו מתייבש סופית אף פעם, עטיפה על ידי נייר אריזה (חום) הוא המוצר הטוב ביותר למניעת חיכוך ושריטות לדברי זכוכית כמו מנורות, צלחות, חרס, אגרטלים ועוד.

נייר האריזה מספק גם נפח בתוך הארגז ולכן מגן על הפריטים מזעזועים ומכות הנוצרים בזמן ההובלה. חברת packaging-products מספקת בנוסף מוצרים משלימים לנייר אריזה למעבר דירה לדוגמה:

גליל ניילון סטרץ – מוצר מעולה להגנה בפני מכות ושריטות לרהיטים כבדים או ספות, לדוגמה: לאחר פירוק הארונות יש ללפף את הניילון נצמד סביב לוחות העץ ובכך מונעים תזוזה הגורמת לשריטות על לוחות העץ.

סרט דבק PVC "שביר" – סרט הדבקה זה מזהיר את המובילים או כל אדם אחר שיש להתנהג בזהירות רבה עם הארגז מפני שהוא מכיל מוצרים שבירים ועדינים ואין לטלטל או לשים מעליו ארגזים כבדים.

במידה ואתם עושים רילוקישן ניתן להזמין סרט הדבקה בכיתוב אנגלית "FRAGIL" ,סרט הדבקה זה יעזור כאשר הארגז יגיע ליעד (בארץ אחרת) המובילים ידעו שבארגז זה מוצרים שבירים.

סכין יפני – מוצר חובה בכל בית העוזר לחתוך בצורה מדויקת ונקיה את סרטי ההדבקה, קרטונים או כל מוצר אחר.

להזמנות נייר אריזה למעבר דירה צרו איתנו קשר בטלפון: 03-5465684 ונציגנו ישמחו לעזור ולענות על כל שאלה. חברת packaging-products מאמינה במוצרי הקרטון שלה ולכן תכלו להיות בטוחים שתקבלו את המוצר הטוב ביותר והאיכותי ביותר.

חומרי ומוצרי אריזה
חומרי ומוצרי אריזה

קלקר לאריזה בטוחה

חברת פקאגינג פרודוקט מספקת מוצרי קלקרים שונים בכל מיני גדלים וצורות לתעשייה ולספקים, אנו מספקים לוחות קלקר וקלקר בפתיתים מכל הסוגים: קלקר אנטי סטטי, קלקר

להמשך קריאה »
חומרי ומוצרי אריזה
חומרי ומוצרי אריזה

סרטי הדבקה מודפסים

סרטי הדבקה מודפסים הינם סרטי הדבקה שמתאפשרת עליהם הדפסה של תמונה ו/או טקסט למטרות שונות כגון – מיתוג לוגו חברה, שיווק מוצרים, הזמנות לשימושים פרטיים

להמשך קריאה »
חומרי ומוצרי אריזה
חומרי ומוצרי אריזה

גלילי נילון פצפץ לאריזה

פקאגינג פרודוקט מספקת מגוון רחב של ניילונים לאריזה, למוסדות ולתעשייה החל ניילון פצפץ וכלה בניילון אנטי סטטי , ברשותנו יכולת לספק עבורך גלילי ניילון במגוון

להמשך קריאה »
חומרי ומוצרי אריזה
חומרי ומוצרי אריזה

חומרי אריזה למעבר דירה

חברת packaging-products משווקת חומרי אריזה למעבר דירה במחירים הכי זולים בארץ, אצלנו תכלו למצוא את כל חומרי אריזה למעבר דירה, אנו עושים משלוחים בכל רחבי הארץ עד הבית. להזמנות או הצעות מחיר התקשרו עכשיו לטלפון : 03-54655684 ונציגנו ישמחו לענות על כל שאלה ולביצוע ההזמנה.

להמשך קריאה »
חומרי ומוצרי אריזה
חומרי ומוצרי אריזה

מעטפות שילוח

בחברת פקאגינג פרודקטס ניתן למצוא מגוון רחב של מעטפות שילוח מסוגים שונים המיועדים למטרות השונות, ובמגוון גדלים לבחירתכם. חברתנו מתמקדת בייבוא מחו"ל ושיווק בארץ של

להמשך קריאה »

למה אנחנו?

יחסי אנוש מעולים

מוצרים תחת בקרת איכות

זמינות בכל הארץ

מגוון מוצרים רחב

רוצים שנציג יחזור אליכם?

מלאו את הטופס ואנחנו כבר מתקשרים: